joi, 7 iunie 2012

Invitatul lunii iunie la grupul de coaching, Rodica Obancea


Tema despre care am ales sa vorbesc in cadrul grupului de coaching din luna mai este "Nevoia de performanta".

Ca si nevoia de succes, si nevoia de performanta este parte importanta a vietii noastre. Te invit la un dialog despre potential, performanta, reusita, succes in care te provoc sa iti gasesti raspunsul la cateva din intrebarile serii:
  • Când ai simțit ultima dată senzația de a fi plin de energie și poftă de muncă?
  • Când ai experimentat ultima dată placere în ceea ce faci?
  • Când ai trăit ultima provocare?
  • Cand ai simțit ultima oară că abia aștepți să începi ceva?

Iar pentru o mai buna aprofundare, regasesti un scurt articol pe aceasta tema aici.

Rodica Obancea, Executive & Team Coach, ACC – Coaching Partner Hart Human Resource Consulting.
"Sunt un psiholog convertit la lumea de afaceri. Am urmat şcoala de coaching a lui Alain Cardon – Metasysteme şi m-am certificat ca şi coach la International Coach Federation – ICF.Fac Executive & Team coaching cu clienţi atât din companii multinaţionale cât şi antreprenoriale şi formez manageri care să utilizeze în activitatea lor competenţele de coaching.
Coaching-ul a intrat într-un mod natural în viaţa mea şi de atunci face parte din mine. 
Focusul meu ca şi coach este să acompaniez clienţii pentru a-şi creşte performanţa, a-şi asuma propriul proces de învăţare şi dezvoltare şi să facă schimbări sustenabile într-un mod natural şi fără efort.
Pentru mine coaching-ul nu reprezintă a urma o tehnică, ci este mai degrabă un mod de viaţa: sa mă concentrez pe obiectivele clientului, să fiu libera de supoziţii şi interpretări, sa acţionez în prezent şi să am încredere în proces. 
Cred că învăţarea continuă şi dezvoltarea personală asumată ca şi coach este fundamentul practicii mele.
Lucrez ca şi coach din 2007 cu clienţi din companii variate: consultanţa, pharma, retail, logistica, consultant, constructii, IT&C – companii multinationale dar si antreprenoriale."

Detalii eveniment click aici.
Inscriere eveniment click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu